Bodrum'da Lam ba Da "Enes Part 1 Bölüm 2"















 Tipe bak hele:D


Eşimi yurtdışında düzenlenen Halk Oyunları Festivali'ne uğurladıktan sonra bir değişiklik olsun "Haydi Bodrum-a" dedik.
Aslında başlangıçta pek niyetli değildim, hava sıcak Enes biraz huzursuz. Hem dişleri çıkıyor hemde farklı ortam çocuğun psikolojisini etkileyecek diye korku bir yana, ani bir karar dı benimki. Tabi sonradan gece Enes orda uyumayınca gece 1 e kadar, baya pişman oldum gittiğime ama yaşananlar aman bir kere de biş iolmaz dedirtti..

Dayımın Bodrum'da yatı var. Güzel bir yat aslında neyse dayı turdan dönmüş ve br yıldır görmüyorduk ona sürpriz amaçlı çıktık yola.
Güzel ama işkenceli bir yol faslından sonra varabildik saat 9 gibiydi. Uyumadı, aldık barlar sokağına gittik, hani dolanırken uyur diye, yok, iskele kısmında yürüdük, yata gittik uykudan ölüyor uyumuyor çocuk. Tabi onun düzeni bozuldu diye ben sinirden delirdim iyice..
Herneyse zar zor bir şekilde uyuttum enesi, sanıırm bir anda çok insan görünce ürktü çocuk, "anna bırakma beni" dedi şaşırdım :)
oğlum 14 aylık..
Ertesi gün,
Babamların arkadaşına gittik Kadıkalesine. Çok güzel bir sahil şeridi ve restorantları vardır Kadıkalesinin. Onların evlerinin önünde havuz var. Enes baktım havuza gircek, bi telaş.. Gittim bikinileri giydim kardeşimle soktuk havuza.. Simit istemiyormuş paşa. Kendi yüzcekmiş. Koltuk altları ve boynundan ellerimle destekliyorum arada elimi itiyor, yüzcek bıraksam. Ama su yutma işini çözemedi bir türlü. Daldığında gidivercem sanıyor. Suyu içivercek hepsini. Sonra da tıkanıyor.. Anne. sarılıyor bi.  Dön sonra devam zıpırlığa...

Komik bir gün geçirdik. Sayesinde.. Havuzun kenarı biraz yüksek oraya gidiyor tırmancakmış.. Çıkartıyoruz. Hop atlıcakmış suya delimi ney! Olum sne önce büyü de sonra atla yüz.

Oradan yemek için sahildeki muhtarın restorantına gittik. yediklerimiz bize kalsın :) Sahil kum olduğu için Enesi biraz yürütmek istedim kıyıda. Ne mümkün. KOşarak denize dalıyor çocuk, tabi dalgalarla ben yine sırılsıklam ıslandım. Yüzdürdük orda da bir süre. Çıkartıyorum elinden tutup, hoop dönüyor denize..
Komik çocuk ya..

Yamyaş geçen bir gün ve ardından Sızan Enes.. Bir gün boyunca uyanmadı, arada korkup durtmek için gittim. Kontrol ettim..

Havuz fotoğraflarından bir derlemeyi bir ara yeniden ekleyececeğim.


Çok yorulmuş kuzum benim...

0 Response to "Bodrum'da Lam ba Da "Enes Part 1 Bölüm 2""