Minik Enes büyüyor part 1 bölüm 1


Layla"da bir gün daha ve yine ıslak bir gün!! :)
Zaman ne kadar da çabuk geçiyor, Daha 2 yıl önce bir bebek düşüncesi bile yokken bu sıralarda aklımda şu an bir yaşında bir oğlum var..
Hem de ne oğlan.. Şaşılası bir şımarıklık abidesi.. Çok hareketli ve enerjik..
Su kuşum benim:) Suyu bu kadar seven bir çocuk olabilir mi bilmem, banyonun kapısı aralık kaldı mı hemen küvete girip, fıskıyeyi eline alıyor. Duş alacakmış su oynayacakmış :)

O kadar büyük keyifle oynuyor ki o minik küvetinde hiç çıkmasa, öyle durur orada yada bir girer bir çıkar küvete. Onun için mutlak mutluluk bu sanırım. Evimizde parmak sokmadık saksı dibi, açılıp karıştırılmadığı bir çekmece dolap, içi yerlere fırlatılmadık kıyafet dolabı kalmadı..
Arada buz dolabı ve camlı kapaklara uyguladığım kilitler ve deterjanlar için aldığım süper güvenlik önlemleri haricinde giriş yasağı olan bölge yok. Evi onun için sadeleştirdim oldukça..:)


Enes çok mızmız olmasa da oldukça hareketli bir bebek, durduğu yerde 2 saniye duramaz duruyorsa da kesin altına yapıyordur..
Yada uyuyordur :) Sızmıştır..
Elinde sürekli bir gıda çeşitlemesi bulunmazsa çocuğumun içi rahat etmiyor, ya salatalık, elma, erik, çubuk kraker, ekmek.. illa bir şey olacak elinde kemirecek.. Dişleri çıkıyor biraz huzursuz bu sıra, baya yoruyor beni.

Bu gün yataktan düştü, nasıl kanadı burnu dudağı, kucağıma aldım, sakin sakin konuştum şarkı söyledim ona tesselli etmek için öptüm, duşa soktum öyle sakinledi su kuşum benim, 1 saat ne olur ne olmaz diyerek uyanık tuttum onu, ama gözlerim doldu baktığımda..

Nasıl da bir an gözümden kaçıvermişti!! Bir tanem benim.. Gerçi bebekler düşe düşe büyür, abartmamak lazım koruma güdüsünü, ama ne yapayım o gözyaşlarını görünce, ona göstermeden oturdum ağladım :S

Çok moralim bozuldu gerçekten, şükürler olsun ki, bir minik kızarık bile yok.. Keyif veren kısmı ise bu oldu..

İnsanın değer verdiği minik kuzusunun kanını görmek çok acı verici bir deneyim oldu benim için, yazacak o kadar güzel şey varken burada tıkanıyorum ve yazımı erteleme kararı alıyorum..


0 Response to "Minik Enes büyüyor part 1 bölüm 1"