Gecelere ve Günlere Ak*ış .. :) Her telden..."Enes Part 1 Bölüm 3"


Zaman kadranının hızını ayarlayamaz olduğumuzdan mıdır nedir, gözümün önünden film şeridi gibi geçmekte.. Hayatım.. :) Evlendiğim gün, hamileliğim, enesin doğuşu, kucağıma ilk aldığım an... Ve şu an..

Ne kadar çabuk büyüyor derlerdi de inanmazdım. İnanmak gerekli imiş meğer ;)

Gülmeye hali yokken o munzur gülüşü sarıyor etrafımı şimdi. Emekleyecek mi diye düşünürken şimdi at gibi koşturup etrafı birbirine katıyor.. Minik fırlamam benim..

Çok ince hesap yapıyoruz her konuda, dünyanın oyuncağını alsak da o tencere + kapak +kaşık üçlüsünden değerli olamaz herhalde. Unutmadan bir de süpürge.. Titiz oğlum benim.. İleride bana da eşine de yardım edecek sanırım:) Şimdiden pratik yapıyor...

Geçen gün halamlara gittik, kuzenin baterisi var, oluşumu tutabile aşk olsun. Baterist oldu :) Davula vurup ritm ile birde. Sonrasında cın cın demesini nereden öğrendin sen kuzuuuummmm...

0 Response to "Gecelere ve Günlere Ak*ış .. :) Her telden..."Enes Part 1 Bölüm 3""